27 mai 2023

Casting Giurgiu

Victor Vurtejanu - absolvent UNATC, promoția 1998, clasa profesor universitar, Dem Rădulescu. Absolvent al Școlii de Muzică Iosif Sava și al cursurilor de Canto Clasic, lector universitar Gabriel Gheorghiu. Sunt întrebat adesea la ce teatru joc. Unde și când am spectacole.

Eu nu sunt angajat în nici un teatru sau instituție de cultură din România. Nu pentru că nu doresc, ci pentru că așa s-a întâmplat. Sunt un actor liber profesionist sau cum se spune acum, actor freelancer.

Aceasta înseamnă că nu am un venit lunar fix, rezultat din salariu, nu beneficiez de asigurări medicale, nu beneficiez de asigurări sociale (pensie). Nu primesc bonuri de masă, tichete cadou, tichete de vacanță. Nu am concediu plătit. Nu pot face credite sau împrumuturi bancare.

Sunt plătit strict pentru prestații artistice, cedând în totalitate drepturile de autor și drepturile conexe, pentru creația rolurilor, producătorului. Ulterior, această sumă este impozitată de stat.

Felicitări, Teatrului Tudor Vianu din Giurgiu, actriței și managerului, Ana Sivu-Daponte, că au înțeles să deschidă porțile teatrului pentru a cunoaște și a selecta noi actori. Lucru extrem de rar astăzi, în fenomenul artistic românesc!

Pentru șansa oferită de a mă prezenta și eu la acest casting, le mulțumesc public!
 
mai multe fotografii aici
 
© Victor Vurtejanu
actoru.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu va obositi sa comentati daca nu aveti o identitate clara, vizibila si verificabila.