25 mai 2023

La mulți ani, Masca!

La Masca, m-am simțit mereu, acasă.

Cu fiecare colaborare pe care am avut-o, prin proiectul CEATA lu' Vurtejanu, cu minunații profesioniști de la Teatrul Masca, am simțit de fiecare dată că sunt apreciat și ocrotit!

Pe 24 mai 1990 se semna actul de înființare al Teatrului Masca și iată, la 33 de ani de la acel moment, după multe greutăți, artiștii, profesorii, tehnicienii și toți cei care s-au unit în jurul locomotivei, catalizatorului și marelui suflet care este, maestrul Mihai Mălaimare, sunt o instituție prestigioasă a Artei Actorului! 

Sunt fericit că am avut șansa de a le păși pragul casei, că i-am cunoscut atât ca artiști unici în peisajul cultural românesc, cât și ca oameni rari, cu suflet bun și cald!  O parte din povestea teatrului Masca, aici.

Din toată inima, le urez prietenilor de la MASCA, maestrului Mihai Mălaimare, doamnei regizor - manager Anca Dana Florea, actorului Sorin Dinculescu, actriței Anamaria Pîslaru, dl. director Ștefan Livadaru, precum și tuturor celor care compun astăzi fenomenul MASCA, să aibă puterea de-a continua, multă sănătate și mulți, mulți ani cu împliniri frumoase!

La mulți ani, Masca!

© Victor Vurtejanu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu va obositi sa comentati daca nu aveti o identitate clara, vizibila si verificabila.