29 mai 2023

Maestrul, Mihai Mălaimare

 
Din binecuvântate pricini mi-a fost imposibil să ajung la timp ieri, 28 Mai, ora 11.00, la Bookfest, pentru a participa la lansarea cărții "Teatrul Naţional, aşa cum l-am iubit" scrisă de, maestrul Mihai Mălaimare. Câteva minute ce se adună în jumătăți de oră, fac diferența între a fi și a nu... Regret mult.
 
Nu, pentru autograful dorit care lipsește acum paginii de gardă a cărții scrisă cu multă dragoste de către actorul, profesorul și marele suflet, maestrul Mălaimare. Îmi pare rău pentru că nu i-am putut fi aproape într-un moment deosebit! Anii trec, actorii sunt tot mai dezbinați, ceva esențial dispare din breaslă și era important să fiu acolo.


Vă îndem cu căldură să citiți  tot ceea ce a reușit să publice, maestrul ! Veți pătrunde în lumea tainică, din spatele scenei, cu "La început a fost gestul", "Statuia Vivantă", "Actorul, Clovnul și Bufonul", "Caleașca aurită", "Caietele Masca",  "Șansa" dar în special cu acest nou volum de memorii și interviuri, unic, cred eu, scris din toată inima cu pasiune și dragoste, despre Actor și Teatru! 
 
"Pentru mine, el este aşa cum l-am cunoscut eu, cum l-am slujit eu, şi sunt mândru, foarte mândru, că acolo, între cutele scenei mari, se plimbă adesea, la ceas de linişte, şi umbrele personajelor mele, semn că l-am iubit cum trebuie"
 
editura RAO, 2023
fotografia cu maestrul Mihai Mălaimare preluată de aici

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu va obositi sa comentati daca nu aveti o identitate clara, vizibila si verificabila.