7 apr. 2013

Probe



Negasind pe nicaieri un web-designer am hotarat sa ma apuc singur de treaba. Pana izbutesc cu HTML-ul pentru site, ma apuc de blog. Asa ca sa nu va mirati daca veti gasi modificari pe ici si colo, sunt doar probe de lucru in cautarea unui design mai atractiv. Ce ofera platforma blogger este destul de vechi ca si idei asa ca sap singurel cu ochii in tutoriale si prospectii.

O sa imi o groaza de timp dar asa e la noi. Vrei sa zugravesti casa pui mana pe spaclu, vrei sa iti mearga masina, te apuci de mecanica... Complet aiurea insa m-am saturat pana peste cap de ifose si "facem un proiect" asa ca ii dau bice singurel !

Nu ezitati sa imi dati ceva idei desi cred ca nu va arde...:)))

PS: Am indepartat temporar toate gadgeturile si blogroll-ul pana ma dumiresc ce e cu aliniamentele si background-ul blogului si cu ce se manca el !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu va obositi sa comentati daca nu aveti o identitate clara, vizibila si verificabila.