vineri, 1 aprilie 2011

Mănăstirea Sinaia.

Se împlinesc vreo cinci, şase ani de când Dumnezeu ne-a ajutat să finalizăm acest proiect. Entuziaşti şi dornici să împărtăşim lumii câte ceva din comoara pe care o aflasem, am căutat soluţii şi căi dintre cele mai diverse. Ca echipamente...doar o brumă, ca experienţă...mai nimic, ca suport...doar bunul Dumnezeu şi dorinţa noastră fierbinte de a reuşi.

Astăzi "Cântările Postului Mare" , CD-ul realizat împreună cu strana Mănăstirii Sinaia este un material apreciat şi difuzat în ţară şi în străinătate. Îmi vin încă semnale de la necunoscuţi care îl ascultă cu plăcere. Poate pentru că este singura producţie ce a reuşit să grupeze minunatele cântări psaltice culese de talentatul Părinte Mihail, astăzi Ieromonah şi Doctor în Teologie, poate pentru că împreună cu Lucian şi Ender am reuşit să obţinem un sunet cald, curat şi natural pe master, nu ştiu şi nu cred că voi afla...Ce ştiu cu siguranţa este că am simţit să facem asta sincer şi curat, fără compromisuri comerciale sau de altă natură şi că ne-am rugat să găsim o cale să reuşim. Şi Dumnezeu a îngăduit.


Manastirea Sinaia - Iata Mirele