5 apr. 2010

Fie ca Artiştii !

De Paşti creştinii merg şi la cimitir. Aşa am făcut şi eu şi cu ajutorul lui Dumnezeu am ajuns la aproape toţi cei dragi ai mei cu lumină şi cu o rugăciune. Ce este trist, dincolo de moral, spiritual, psihologic sau...cultural, zone pe care le-am pierdut în mod evident pentru mulţi ani de acum înainte, mi se pare că este o stare de fapt pe care ţin să o afirm.

Dacă tot nu puteţi renunţa la şantajul realizat de mafia bingo, fufe şi "minorităţi sexuale" în zona divertismentului în special cel televizionistic nici măcar de sărbătorile adânc înfipte în ce a mai rămas din conştinţa naţională. Şi înţelegi să apelaţi tot la cele trei sărmane BD-uri să vă rezolve salarile de mii de euro încasate cu neruşinare lună de lună, măcar pomeniţii voi aşa...în liniştea "serilor copacabane" unde vă reecreaţi conştiinţele apăsate de impostură, pe cei ce vă scot din rahatul în care vă bălăciţi. Amintiţi-vă de Artisul care cedează şi dăruieşte tot. De la drepturi de autor până la propria sa viaţă. Auzi-ţi voi oare ?

Dem Rădulescu a murit singur. Averea lui materială a constat într-un apartament de trei camere şi o dacie break pe care o reparam din când în când, în special când plecam împreună la muncă pe litoral.



Fie ca uitarea ce s-a aşternut peste memoria Artistului să se împrăşitie curând. Fie să renască în adevărata sa lumină. Fie ca măcar locul unde astăzi se odihneşte uitat de mai toţi, fără o floare, fără o lumânare să ne amintească măcar în această zi a biruinţei împotriva morţii că putem redeveni oameni !

Hristos a Înviat prieteni ! Astazi am povestit cu dom' profesor despre noi ! Vă mulţumesc tuturor pentru suport şi dragostea voastră !

Fotografie realizată de Victor Vurtejanu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu va obositi sa comentati daca nu aveti o identitate clara, vizibila si verificabila.