21 mar. 2010

Vin veşti bune.


Dinspre mare vin veşti bune. Iuliana a plecat acolo şi a reuşit. Primăvara îşi intră încet-încet în drepturi. Am început să lucrez şi la un nou site, însă mai este mult de muncă.

Am descoperit cu această ocazie că nu am o fotografie pe care să o pot pune pe prima pagină. De fapt nu am nici un set de fotografii faine, cu poveste şi subiect...Numai poze de casting, vechi şi deloc reprezentative...

Mai trebuie să găsesc fondurile pentru a cumpăra lemnul, apoi să încep construcţia scenei şi a anexelor...Trebuie să găsesc actorii (aceia !!!) scenograf, tehnicieni. Ei...Doamne ajută-ne! De muncă e ca la balamuc. Uneori zău că nu înţeleg cum se plictisesc unii însă...na! este mult mai uşor să te vaieţi după noroc...

Mă uitam la fotografia de mai sus şi îmi aduc aminte cum căram scena roşie prin toată ţara pe la vreo 25 de ani, jucând farse şi poveşti într-un proiect fain ce s-a numit "Trupa pe Butoaie". Dar ca orice lucru bun s-a sfârşit...abrupt şi trist.

Cum ar fi să reuşim proiectul aceasta nou cu artcafe-ul ? Mmmm!! Să vă invit la un spectacol pe malul mării, să bem apoi o cafea şi să povestim despre imposibil :)) ?

Scap eu de buline lunguieţe şi de amicii în halate şi mai vedem de atunci ! Dar mai am de tras ceva...


Fotografie realizată de Gabriela - Luminiţa Segal

Un comentariu:

  1. Ai fost in Trupa pe Butoaie? Ce fain, mie Vlad Radescu mi-a fost profesor la Tg. Mures, ce vremuri!!!!
    Mariana

    RăspundețiȘtergere

Nu va obositi sa comentati daca nu aveti o identitate clara, vizibila si verificabila.