6 mar. 2010

Ursul păcălit de vulpe.

"Florin Grozea, membru al trupei HiQ, spune: Noi avem nemultumiri pe care le-am tot exprimat, atat in interiorul organismelor la care suntem membri (UCMR-ADA si CREDIDAM), cat si la ORDA, cat si in presa. Acum ne-am unit si online. Nu vrem scandal, vrem un sistem transparent de distributie a milioanelor de euro (peste 50 milioane de euro in 2008) colectate de aceste organisme si care sunt distribuite in mod incorect si opac."

Explicaţie:
"Credipârţ anda & ucemescroci" şi alţii asemenea şmecheri s-au unit şi le taie banii fraierilor. Fraierii au început să mârâie şi să se jelească. Întâi pe aici: www.infomm.ro/blog-pentru-artistii-pacaliti-de-ucmr-ada-si-credidam-in-continuare-ne-cred-fraieri şi încet dar sigur vor antrena alţi fraieri ! De ce ? Că aşa funcţionează fraierul. În turmă! Iată un alt exemplu chiar dacă eşti sătul de "smileymogatraistemoldoveneşti" şi alţi superartişti de nu îţi vine să crezi: http://artisro.wordpress.com/

Povestire:
-Vecine ce televizor frumos ai ! Ce marcă e ?
-Golstea.
-Şi cât ai dat pe el ?
-20 de milioane.
-Şi e ok ?
-Da, nu am avut probleme.
-Şi de unde vecine ? De unde l-ai luat ?
-De la molu' ăla bun !
-Ahaa, merci vecine mă duc să îmi iau şi eu unul !
-A vecineee să te ajut ! Ţi-ai luat televizor nou, c
e mare e ! Cât ai dat pe el ?
-22 de milioane.
-De unde vecine ?
-De la molu' ăla nou că la ala bun nu mai erau...cumpără toţi!
-Şi ce marcă e vecine ?
-E Goldstea ! Are şi vecinu nostru de la 5 ! Nu a avut probleme cu el !
-Aaaa, ce bine că mi-ai spus vecine ! Ia că mă duc şi eu să îmi iau unul. Goldstea îmi iau !

Se spune că "corb la corb nu scoate ochii" Ăştia, adicătelea papagalii care au contracte şi s-au mânjit cu banii de la "credipârţ, anda & ucmescroci" după ce s-au îmbuibat 15- 20 de ani cu lovele şi contracte îi critică acum pe şmecher ?

Păi dacă e aşa, atunci adaptaţi naibii şi proverbul cumva, că nu mai prind ăştia mici ideea...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu va obositi sa comentati daca nu aveti o identitate clara, vizibila si verificabila.