5 mar. 2010

Mulţumesc!

Am primit cu bucurie un răspuns extrem de cald şi încurajator din partea voastră. Vreau să vă mulţumesc tuturor celor care mi-aţi trimis gânduri bune. Au ajuns toate, pe toate căile şi le-am aşezat în inima mea. Vă simt aproape şi asta îmi dă curaj şi Nădejde. Toţi sunteţi oameni dragi inimii mele, pe care i-am întâlnit în căutări ce iată ne-au adus tâmplă lângă tâmplă.

Vă doresc şi eu mulţi ani sănătoşi, căci fiecare zi este un dar. Poate Dumnezeu ne va ajuta să găsim o cale ca împreună să devenim mai buni şi mai atenţi la toate darurile sale!

Vă rămăn recunoscător pentru că aţi găsit răgazul să scrieţi, să sunaţi, să ne auzim, sau poate să vă gândiţi numai la mine în această zi de primăvara. Tuturor vă doresc sănătate, Credinţă, Nădejde şi Dragoste!
Vurtejanu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu va obositi sa comentati daca nu aveti o identitate clara, vizibila si verificabila.