luni, 18 ianuarie 2010

Opriţi grătarele.

Cândva şi eu aveam televizor...


"Există aici, în această sală, tineri care au murit în revoluţia din decembrie 1989" - Viorel Catarama

"Lumea are voie să aiba doua conturi; unul în lei, unul în valută şi încă unul pentru economii. Mai mult nu" - Florin Georgescu (fost ministru al finanţelor)


"S-au verificat toate actele pe foştii trei ani pe care am fost primar" - Marian Vanghelie


"A garanta proprietatea înseamnă a limita dreptul omului asupra proprietăţii lui" - Ion Iliescu

"Băncile sunt conduse de bancheri în toată lumea în afară de Cişmigiu şi Herăstrau" - Bogdan Balthazar (director de bancă)


"Becali e un brand. Eu la Avicola Iaşi pot să fac pui Gigi Becali, dacă vreau" - Gigi Becali

"Domnule senator, nu aţi fost atent la cele ce urmeaza să spun" - Nicolae Văcăroiu, senator de Argeş, preşedintele Senatului.

"Doar prin hazardul inconştient social nu se putea ajunge în sfere atât de aureolate şi in plan financiar" - Cornel Dinu (antrenor de fotbal).

"Dumnezeu e cel mai tare serviciu de informaţii din lume - ştie tot, chiar şi-un fir de păr" - Gigi Becali.

"Familia e sfântă, pe când patria....cum să vă spun patria e sacră' - Dumitru Dragomir.

"Destinul meu a fost marcat de soarta" - Dan Iosif.

"Este voinţa lui Dumnezeu ca eu să pasc acest popor" - Gigi Becali.

"Domnul Ion Cristoiu a spus despre mine ca sunt corupt pe vremea când nu eram, în 1993" -Viorel Hrebenciuc (parlamentar P.S.D .)


"Eu în tinereţe eram amfitrion pe oriunde mă duceam" - Gigi Becali.

"Eu sunt pe toate listele de corupti şi arestaţi, dar nu am nici-o greaţă" - Viorel Hrebenciuc.

"Pe la voi prin Chişinău trece Volga, nu ? Cum ? Nu mai trece ?" - Loredana Groza.

"Sigur că am auzit de El Nino. E numele unui cântăreţ de muzică latina, nu ?" - Loredana Groza.

"Omar Hayssam aparţine ţării, este un bun al întregului popor" - Adrian Năstase.

"Am învăţat puţin limba braziliană!" - Loredana Groza.


"M-am certat cu Mitică Dragomir, dar fără jigniri. El m-a făcut oligofren, eu l-am făcut zdreanţă, dar nu ne-am insultat. În schimb Marian Iancu e obraznic şi umblă cu tot felul de jargoane care nu e bine să le dai la presa" - Gigi Becali.


"Fiecare are gusturile lui în muzică.. N-are cum să asculte toata lumea numai Schopenhauer" - Costi Ioniţă.


"Noi am pierdut multa vreme o perioadă de timp" - Ion Iliescu.

"Nu am făcut afirmaţii generale, ci dimpotrivă am facut afirmaţii de sens opus " - Emil Constantinescu.

"Noi am fost şi cu unii şi cu alţii, dar dacă faceţi o analiză o să vedeţi că unii au fost deja cu alţii, iar alţii au fost deja cu unii" - Marko Bela (parlamentar - seful UDMR)

"Cine se va dovedi că a avut un angajament cu securitatea va fi dat afară, în frunte cu mine" - Dan Voiculescu.

"Becalizarea Romaniei înseamnă că România este într-un cancer moral şi spiritual din care se va salva prin becalizare" - Gigi Becali.

"Va rugăm mult să opriţi grătarele pentru un minut. Se pregăteşte să vorbească domnul Geoană" - Marian Vanghelie, preşedintele PSD Bucuresti, primar sectorul V.


Fotografie realizată de Lucian "Lulu" Tudoran.