duminică, 17 ianuarie 2010

Şi când vrei să dărămi...bagă o fundaţie!

Vrei să reciţi sau să citeşti, la microfon (sîc) o poezie sau un text scrise de Mihai Eminescu ? Vino în 15 ianuarie 2010, între orele 15-17, la fântana din Piaţa Universităţii.

Aşa sună un anunţ exprimat public de mai multe fundaţii puse pe treabă! Ce treabă ?

Păi...de astea...cum le zice?...evenimente... Asta mă...cultură...! Manifestare publică cu simboluri naţionale. Băgăm de astea' mă...cu destin! Cu chestii'...neam..De-astea' mă, de ne cere Europa să avem. De ce...să nu ne afirmăm ? Aaaa ?? Să ştie lumea de noi !

Păi...gata ! Hai să facem ! Cheamă-i la şedinţă. Staaai, că nu îi mai zice aşa...pffff ce lapsus am...Zi măă...aia cu furtuna-n creier...Pfffuii..na' că am uitat. Mă rog...lasă. Cheamă-i tu, că ei vin ORICUM ! Aşaaa ! Aveai tu o boxă pe acasă nuu? Luăm tribuna roşie de la cumnatu' care i-a rămas din campanie şi...gata. Hai ! Aaa? Mai stăm ? Le arătăm noi cum se face treabă! Cum ne pricepem noi şi la asta! Dă-i în măsa' cu artiştii lor, cu toate drepturile lor de autor, că ăia sunt fiţoşi! Îi ştim noi! Las' ! Facem noi! Le arătăm cum face cultură cu poporu', ORCINE e isteţ şi are o autorizaţie de agitaţie în teşcherea...


O excelentă relatare a unei astfel de "acţiuni culturale", care sunt sigur, vor continua, puteţi găsi pe blogul maestrului Dinu Lazăr, pe care îl recomand cu căldură: http://fotomaniacu.blogspot.com/2010/01/eminescu-la-bilci.html
Fotografie realizată de Dinu Lazăr.