21 dec. 2009

Partenerul.

"ANGAJEZ PARTENER DE SCENĂ" sau dorinta mea fierbinte de a mai urca odata pe scena de teatru...spartă în mii de bucăţi din care au rămas, o fărâmă de soare, "shooting-ul" din curtea castelului părăsit, sau nebunia de a nu ma desparti de camera foto, dăruirea şi dragostea unui brav camarad, actriţa şi profesoara Amalia Ciolan, un text ciudat pe care eu l-am scris si tot eu continui să îl ciopârţesc şi undeva...o fărâmă de Nădejde, ce continuă absurd sa lupte.















Fotografii realizate de Andrei-Victor Vurtejanu

2 comentarii:

  1. De ce nu dati o strigare sa vin cu studentii sa va facem poze, nu pot pricepe.
    Oricum multa baftaaa!
    Si La multi ani!

    RăspundețiȘtergere
  2. La multi Ani! Eu tot strigam catre dumneavoastra insa era o mare lipsa de timp in aceea perioada. multumesc, sper sa se mai iveasca ocazii!

    RăspundețiȘtergere

Nu va obositi sa comentati daca nu aveti o identitate clara, vizibila si verificabila.