22 iun. 2009

Vrei Teatru in orasul tau?


Si astfel incerc sa mai pun un pas pe cararea catre un alt vis pentru care muncesc de mai bine de 8 ani. Un spectacol de teatru itinerant, viu si plin de emotie, in care totul sa se petreaca "la vedere" - de la culise pana la schimbarile de decor, scenotehnica, zona auxiliara samd. Totul ca la inceputurile teatrului. Caci cred cu tarie ca este nevoie de un nou inceput si aici.

Dupa ce am reusit achizitionarea unei instalatii de sunet si a unei instalatii de lumini performante, a unor elemente de scenotehnica (schele, traverse, fundaluri, standere, case-uri, samd) acum am reusit gratie ajutorului si priceperii artistului si prietenului Marius "Rocco" Iacob sa construiesc si o macheta 3D a viitoarei scene.

Ea imprumuta elemente din vechea scena parasita si distrusa, ce zace sub Teatrul National Bucuresti, intr-o magazie uda si insalubra. Pe aceea scena ramasa a nimanui acum, ca majoritatea lucrurilor din zona culturala patronata de statul roman, am jucat in proiectul de teatru intitulat "Trupa pe Butoaie" - absolut nici o legatura cu kitch-ul ciordit de Dan Chisu si al clujenilor ce fac playback pe scena si mimeaza scratch-uri "eurovizionistice"...Asta a aparut mult dupa acel proiect de teatru Independent (pentru exactitate am postat si o fotografie din spectacolul "Nebunia Marii" in care apar pe scena alaturi de actorul Cristi Iacob intr-o reprezentatie din turneul de vara pe litoral, undeva prin anul 1995.


Deci sunt gata sa imi iau "desaga 3 D" si sa te intreb:

Vrei sa ai un spectacol de teatru in orasul tau?
Hai sa il facem!

Eu muncesc de peste 8 ani la asta singur. Sunt ajutat de bunul Dumnezeu si din cand in cand de cei cativa prieteni ramasi langa mine ce isi fac timp cu gentilete si dragoste pentru a pune in practica cateva din ideile mele legate de emotie si de arta cat se poate de sincera si de vie.

Impreuna am putea face mult mai multe si mult mai repede. Insa... tu esti ocupat si plictisit, nu? Sau poate ca chiar te-ai saturat si vrei sa fi viu si sa lupti? In acest caz aici gasesti macheta noului proiect V.S.U.:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu va obositi sa comentati daca nu aveti o identitate clara, vizibila si verificabila.