18 iun. 2009

Noua generatie de Actori - part. 3










La invitatia prietenului Catalin Stelian, a domnisoarei Diana Uta dar si manati de dorinta de a vedea saltul realizat in aproape cinci luni de traire si de munca artistica am participat luni 15 Iunie la Teatrul Evreiesc de Stat, la examenul-spectacol sustinut de clasa de Arta Actorului, anul II, grupa B al Universitatii Hyperion.

Condusi cu pasiune de profesoara universitara Maia Morgenstern si de asistenta universitara Amalia Ciolan, tinerii studenti se prezinta la a doua intalnire cu publicul cu un material maraton din care fac parte piese ca "Biloxi Blues" de Neil Simon, "Oferta de serviciu", "Sta sa ploua" ambele de Lia Bugnar dar si clasicii "Stele in Lumina Diminetii" de Alexandr Galin sau "Azilul de Noapte" de Maxim Gorki.

Cu aceasta ocazie sprijinit de inimosii mei colegi in ale V.S.U.-ului domnii Razvan Mihalachi si Sebastian Plamadeala, am reusit sa realizam un material foto si video, cu care sper sa ii putem bucura pe viitorii actori ce iata in scurt timp vor parasi bancile scolii, cautand o cale, in lungul drum catre sine, catre arte, dar mai ales catre maria sa Publicul!

Apeland si eu la apelativul folosit de profesoara lor, le transmit si pe aceasta cale:

Stimati colegi va doresc curaj si multa "bafta"!

2 comentarii:

  1. Foarte frumos- bravo!

    Cind mai stii chestii d-astea cheama-ma si pe mine, vin cu o gashca sa mai dezmortim aparatele. Mi-ar face mare placere.

    RăspundețiȘtergere

Nu va obositi sa comentati daca nu aveti o identitate clara, vizibila si verificabila.