8 oct. 2008

Expeditia din satul de pescari

Am ramas dator cu publicarea unor fotografii din expeditia de asta vara din satul de pescari. Veti regasi imagini cu marea, cu tabara noastra, cu cateva incercari de fotografie artistica esuate deoarece sculele au ramas, la fotograful nostru care a ramas pe drum...In fine, sper sa va bucure si sa va incalzeasca si pe voi acum la sfarsitul toamnei.

Am fost atat de emotionat la aparitia delfiniilor sositi atat de aproape de mal, incat am uitat sa declansez. Se mai zareste o mica bucata de dorsala spargand linistea marii. Incerca prin orice mijloace sa ne alunge...Inca rezistam. Afara din tara nu ne mai pot da. Stop! Gataaa am dat de icre, hamsii, mamaliga cu mujdei si de un ospatar ce stie sa te imbie la bucate! In perioada cat am poposit in Neptun nu am incetat sa ne uimim. Aici portretele cu Ceausescu expuse langa Eminescu, Stefan cel Mare si Sfant si VladTepes. Biserica in parcul de distractii...ceva o fi... Catalin in putinele sale momente cand nu alearga pe drum. Am putut sa ne jucam cu camera si la lumina felinarelor.

Prima oara la mare. Si chitara si cort, saci de dormit, Oauu! Sorinel a stat bine pe picioare. "Gratarul de la Crucea alba" construite ambele, in ultima seara a baietilor din grupul celor 35 de moldoveni. De la stanga la dreapta Nicu, Victor, hmm am uitat, Razvan, iar Razvan si iar am uitat. Insa toti niste tipi de toata isprava!

Incercari la lumina de felinar. Foto Catalin.
Vizita nocturna in Neptun ne uimeste in continuare. Cristian blocat in fata preturilor...

Am primit vreo 3 sau 4 serii de oaspeti in tabara noastra. Aici Ancuta si Nelu Moldovan.

O parte din tabara pazita bine de Cristian.

Alt look! Palaria ce a facut furori si ceva reflexii in ochelari.

Haide la mare iubito. Nu ai nevoie de nimic. Nu poti?...oke. Cristian si primele telefoane in noapte.

De data asta cu fetele din grupul celor 35 de tineri.Nu imi mai aduc aminte de numele tuturor fetelor din cauza emotiiilor...si de aceea le voi pastra in gand. Erau totusi 7. Cifra magica...

Sfarsitul de vara ma gasit pe malul marii mai bucuros ca niciodata. De aici am plonjat direct pe esplanada Operei, in balamucul bucurestean. In spate luminile micii comunitati din satul de pescari.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu va obositi sa comentati daca nu aveti o identitate clara, vizibila si verificabila.