3 mar. 2015

O clipa


Am inchis o clipa ochii si-am clipit revazand anii in care ma agatam de rucsacul Mamei pe potecile catre creasta Fagarasului...

Am inchis ochii si am mai clipit odata, era frig si imi inghetau mainile pe legaturile kandahar de pe schiurile rosii "Triumf" ale Tatei care ma incuraja sa cobor poteca inzapezita din Valea Alba a Bucegilor...

Am mai clipit odata cat patruzeci si ceva de ani ca sa pot sa nu uit toate cate am sa ii spun puiului meu care ma urmeaza pe poteca fara sfarsit...

Am clipit o clipa, acum, bucuros ca am strabatut toate cate mi-au fost dat...

Si nu am uitat niciodata sa multumesc pentru toate clipele ce mi-au daruit aceasta

clipa...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu va obositi sa comentati daca nu aveti o identitate clara, vizibila si verificabila.