11 ian. 2013

Vila Strugurelul - Jeg si incompetenta in turism










Locatie: Vila Strugurelul - Statiunea Predeal, judetul Brasov
Data: 09.1.2013

De ce jeg? Se poate observa din fotografii. Trebuie spus ca le-am facut in tabara in care era in "cantonament" copilul meu. Trec de capcana de turturi, mizeria execrabila ce domnea si atmosfera imbacsita de tutun, trec si peste jegul din camere, gunoi lasat de 4 zile, trec si peste lipsa de calificare in lucrul cu minori, trec, trec...Dar sa nu poti da factura ? Bon fiscal ? Chitanta de mana ?

Tara nimanui...eu ca sa spun o poezie la un teve semnez contyracte de 40 de pagini, astia fluiera a paguba cu ochii in tavan sub privirile mult prea ingaduitoare ale organelor competente...

Am scris vreo 14 reclamatii, nu imi fac mari sperante insa macar sa stiti sa nu patiti ca mine. Inutil de spus ca copilul este in gips 14 zile si toti ridica din umeri de la antrenor pana la inspectori...

Va tin la curent...!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu va obositi sa comentati daca nu aveti o identitate clara, vizibila si verificabila.