26 iun. 2012

Că chiar rezistă


În plin an "dedicat lui Caragiale" nu poţi spune că suntem în afara personajelor create de dramaturg nici măcăr cu o literă...De la alegeri alese la suiciduri graţioase, de la dive televizioniste la personaje cheie ...ce mai...întreaga republică dacă a reuşit să construiască ceva măreţ aceasta este ! Lumea lui Caragiale, atmosfera fantastică ce răzbate din fiecare ungher al pătimaşilor fii ai Vrâncioaiei din care nu suntem sortiţi să ieşim prea lesne...

Deschide teve-ul şi te cruceşti...
printre altele şi "fără nici o preparaţie":

Ea: "Moderatoare", amantă  celebră, mai nou autoare de cărţi şi regizor...plimbată pe la Monaco.

El: Coafor sau frizer, vizual către gay, pe post de veşnic invitat...

Dialog:
"E fantastic...cum reuşeşte şi...în cât timp, şi...în ce fel să mă facă...nici nu îmi vine să cred..."
"Spune-mi iubitule cum ? Cum reuşeşti tu să mă faci creaţă ? Şi cum rezistă ? Căci vreau să vă spun dragii mei (către sărmanii aplaudaci) că chiar rezistă !" 

Nu zic mai zic nimic căci nu îmi mai pot închipui o perioadă ca aceea când erau invitaţi (şi plătiţi) actori să filmeze, scenete regizate serios, în decoruri frumoase, cu costume unul şi unul...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu va obositi sa comentati daca nu aveti o identitate clara, vizibila si verificabila.