6 ian. 2012

Scurt bilanţ 2011.


Odată cu Sfântul Ioan se termină şi sărbătorile de iarnă. Un bilanţ rapid al lui 2011 se impune şi pentru că a fost un an bogat în proiecte, evenimente şi realizări.

IANUARIE 2011 am deschis porţile studioului nostru pentru cei ce îşi doresc să înveţe sau să perfecţioneze în domeniul artistic. După ce în prealabil am elaborat metodica pentru CURSURI DE ARTA ACTORULUI şi unul pentru CURSURI DE CHITARĂ am primit primii elevi în Studioul V.S.U. Acum, la un an de la demararea acestui proiect oferim încă trei noi cursuri pentru cei doresc să se apropie de mediul artistic.

FEBRUARIE 2011 am demarat în premieră proiectul "MICUL ARTIST" un workshop cultural în natură realizat cu un grup-ţintă de elevi din ciclul primar ai Şcolii nr.179 din Bucureşti. Proiectul l-am derulat cu succes pe toată durata anului 2011, realizând tabere de creaţie artistică în localităţiile Azuga, Horezu şi 2 Mai. Nădăjduim să continuăm şi în 2012 !

FEBRUARIE 2011 am creat "GRUPUL DEM". Constituit în primul rând ca un omagiu adus maestrului meu DEM RĂDULESCU am gândit ca necesar un spaţiu on line gratuit unde găsiţi materiale inedite, informaţii, evenimente dar şi pe câţiva dintre elevii formaţi la instituţia numită DEM RĂDULESCU

APRILIE 2011 şi pe toată durata anului am continuat proiectul  "MAESTRUL DE CEREMONII" un concept propriu de events, lansat de Compania V.S.U. încă din anul 2003.

AUGUST 2011 am avut şansa să fim în backstage-ul celui mai mare Festival al Nordului ! La MALMöFESTIVALEN am înţeles că nu suntem pe un drum greşit, că totul se realizează cu enorm de multă muncă şi durează doar o clipă. Experienţa dobândită acolo, o lecţie binevenită!

SEPTEMBRIE 2011 a marcat premiera spectacolui "EU CÂINELE" după un text de Matei Vişniec în regia lui Adrian Berinde. Distribuţia: Victor Vurtejanu şi Cristina Pleşa. Spectacolul ce l-a avut ca invitat chiar pe autorul textului, domnul Matei Vişniec a fost premiat şi la Festivalul de Teatru TRAGOS  dar a reuşit să capteze şi atenţia mass-media ce a reflectat în câteva articole reuşita noastră !

NOIEMBRIE 2011 am lansat cu succes CLEVER.RO, magazin on line cu peste 400 de produse, aflat în plină dezvoltare, destinat persoanelor juridice ce pot beneficia rapid şi eficient de servicile unei echipe de profesionişti create special pentru acest proiect !

NOIEMBRIE 2011  a marcat încă o reuşită pe plan profesional ! Premiera oficială a filmului
"DACĂ BOBUL NU MOARE"  regia Sinisa Dragin. Un rol pe care l-am făcut cu mare plăcere undeva prin anul 2006 astăzi un film ce a primit premiul "Hubert Bals Fund" la Festivalul de Film de la Rotterdam.

NOIEMBRIE 2011  am reuşit să scoatem pe piaţa muzicală un single de pe albumul "CREDINŢA" Victor Vurtejanu. Piesa Scoală gazdă - voce, chitări şi orchestraţii Victor Vurtejanu. Înregistrat în studioul compozitorului Mihai Alexandru ce semnează şi el o parte din orchestraţiile de pe acest album, acest single a fost difuzat pe câteva posturi de radio şi tv naţionale.

NOIEMBRIE 2011 am înfiinţat STAGEWORKS SRL noua companie de producţii artistice ce a preluat şi va continua activitatea V.S.U.

DECEMBRIE 2011 mai precis în 4 decembrie 2011 am deschis stagiunea de iarnă cu spectacolul
 " SE  ÎNTÂMPLĂ DE CRĂCIUN " producător general compania STAGEWORKS SRL marcând cu această ocazie 10 ani de   activitate ai trupei "CEATA lu' VURTEJANU"

DECEMBRIE 2011 am lansat situl oficial al trupei CEATA lu' VURTEJANU De acum pe www.ceataluvurtejanu.ro veţi găsi informaţii, fotografii, clipuri şi melodii cu trupa condusă de  actorul Victor Vurtejanu

DECEMBRIE 2011 am lansat primul album muzical ! Se numeşte
"CREDINŢĂ - VICTOR VURTEJANU" şi face parte dintr-o trilogie inspirată de cuvintele Sfântului Apostol Pavel: Credinţă, Nădejde şi Dragoste ! Materialul conţine o poveste creeată de Victor Vurtejanu împreună cu Mihai Alexandru şi echipa STAGEWORKS, producătorul şi acestui proiect.

DECEMBRIE 2011 am lansat un nou material video cu CEATA lu' VURTEJANU . Conceput şi realizat de compania STAGEWORKS prin Adrian  Lungu şi Andreea Gruioniu - imagine, Sebastian Plămădeală - editări şi grafică împreună cu Victor Vurtejanu şi Mihai Alexandru - orchestraţii şi aranjamente muzicale, clipul prezintă momente din câteva turnee şi spectacole cu CEATA lu' VURTEJANU


Dacă e mult sau puţin nu ştiu...de ai avut însă timp şi răbdare să citeşti acest material cu toate trimiterile sale, este important ! Atât pentru mine cât şi pentru tine. Înseamnă că existăm încă unul lângă altul, mereu în veşnica căutare...

Un an bun, sub Lumina şi Forţa lui Dumnezeu !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu va obositi sa comentati daca nu aveti o identitate clara, vizibila si verificabila.