9 ian. 2012

Ce e de făcut?

Pregătirile pentru noul proiect pe care l-am intitulat provizoriu "Clubul MICUL ARTIST", un soi de regrupare pentru cei mai mici artişti ce îşi doresc să beneficieze de cursuri diverse, de tabere de creaţie, de un loc în care să îşi maifeste talentele şi măiestria şi alte multe activităţi pe care intenţionăm să le oferim publicului, implică şi un soi de vizibilitate publică..de identitate vizuală.

Pentru aceasta am închiriat un spaţiu, am deschis o societate comercială, am obţinut autorizaţii, am demarat investiţii, am început recrutarea de personal şi încet ne apropiem de finalul pregătirilor. Dar ce să vezi.... Mirare mare...! La întrebarea adresată autorităţiilor despre ce acte avem nevoie ca să punem o casetă luminoasă de 30 X 50 cm pe gardul întreprinderii...să te ţii !!!!

1. COPIE C.U.I. SRL
2. CONTRACT INCHIRIERE SPATIU
3. SCHITE TOPOGRAFICE ZONA şi PLAN CADASTRAL SCARA de 1/500 si 1/200 şi
4. FOTO CASA cu SIMULARE DIGITALA APLICARE CASETA LUMINOASA
5. SCHITA CASEI
6. SCHITA CASETEI LUMINOASE

Toate acestea pentru prim pas...!!! Apoi urmează obţinerea uni CERTIFICAT DE URBANISM !!! în baza căruia se întruneşte Consiliul General al Primăriei, care să aprobe o...autorizaţie pentru punerea casetei luminoase pe gard....

Că e aiurea definitiv...am înţeles din prima clipă când am spus "nu vă supăraţi..."
Că o spun şi cei din primărie că e aiurea...pot înţelege...

Dar ce e de făcut....??? Nu mă duce mintea... Ştiu să construiesc, să fac spectacole, să cânt, să muncesc...dar asta....mă depăşeşte...Cum să înaintez eu primăriei acte ce sunt ce sunt deţinute numai de ei, nu înţeleg...

Voi aveţi planul străzii pe care locuiţi ? Ăla cu câte guri de canal sunt pe stradă, câte cabluri şi câţi stâlpi, câte conducte şi câţi dobitoci ca mine vor să îşi pună un plexiglas de 1 metru cu 2 neoane...ca să muncească pe banii lui....???

oare pe unde să o mai apuci Doamneeeee ???

2 comentarii:

  1. Nu e esentiala chestia cu reclama la strada. Nu vin clienti ca vad reclama. Nu le faceti jocul... a face ceva aici e, iata, imposibil. Faceti un site, aduceti trafic, sunt mii de alte metode de marketing mult mai utile. Incredibil ce povestiti... asta arata ca somnul ratiunii ( sau al natiunii) naste monstri si ca statul a devenit o adunare de cretini...

    RăspundețiȘtergere
  2. Al natiunii Domnule Lazar! ii lasam sa ne calce in picioare...!!! Multumesc.

    RăspundețiȘtergere

Nu va obositi sa comentati daca nu aveti o identitate clara, vizibila si verificabila.