30 iul. 2011

Au venit americaaaanii !!!


Mamă, mamă când a venit occidentu' să filmeze la pomană în ţugulania...atunci să vezi migraţie ! Asta de acum cu faianţarii...? E nimic ! Zero barat ! Nu dom'le, migraţie adevărată de fugeau toţi...de la operatoriii ce îşi lăsau camerele pe trepiede să meargă la buletinul de ştiri, machiorii, regizorii de platou...că ăia artistici erau deja "contactaţi pe mailuri", cascadorii...başca zeci de actori reciclaţi din "figuraţia specială"...toţi într-un suflet către Buftea...ca la Mecca !

Care mai de care mai dibaci...ăla că: "eu ştiu engleză", ăla că: "eu am lucrat la cehi şi le am cu sculele..." altu' că: "eu am condus prin RDG şi ştie exact ce şi cum..." te durea mintea să vezi cât de pricepuţi erau românaşii noştrii pentru câţiva dolăraşi şi o salată de varză amară...dar servită pe tăvi de plastic, pe zi...

Ce CV-uri !!!...nu mai povestesc că mă ia ameţeala... Ştia actoru' român să tragă cu toate armele! De la pistoale până la antiaeriană, nimic nu îi era străin...! Călărea, conducea, sărea cu paraşuta, lovea cu spada, pocnea cu bicul, înota, patina, juca tenis de performanţa, cânta la toate instrumentele...ba unii erau chiar şi maeştrii templieri de nu ştiu ce grad...

Ce mai...un Maglavit care dacă te prindea, dădeai pe la teatru cu nişte  parfum de talent de îl îndoiai pe bietul Săraru, reciclat sărmanul şi el în director general T.N.B. după performanţe fantastice pe la Banca Religiilor...

Mă apucai să povestesc, aşa într-o doară...că tare eram curios ce s-a ales de alde ăştia...super-super agenţia showbiz...rotaru, ăla cu exclusivitatea...gologan...ăla de ne dădea banii pe câmp stând în dacie cu geamul jumate deschis că să fi obligat mereu să te apleci...castelfilm...şi alţi super-super eroi, ce au ridicat pe culmi Arta Actorului român, prea sărac şi prea naiv pentru a înţelege vreodată unde se află...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu va obositi sa comentati daca nu aveti o identitate clara, vizibila si verificabila.