15 dec. 2010

Impresii.

Primesc în continuare impresii şi cronici de prin locurile unde susţinem spectacole cu CEATA lu' VURTEJANU. Prin amabilitatea doamnei Anca Florea am găsit un articol interesant din care public un fragment:

........
Amfitrionul evenimentului a fost chiar directorul Teatrului Masca, Mihai Malaimare care a fost o bună gazdă şi a răspuns jovial la orice întrebare sau solicitare.

Dar piesa de rezistenţă a evenimentului a fost minirecitalul susţinut de „Ceata lu’ Vurtejanu” o trupă de artişti care a cântat colinde şi cântece tradiţionale româneşti. Melodiile au fost acompaniate de sunetele unei chitare, unei viori, unui clarinet, o dubă, unei clape şi unor zurgălăi, mânuite de membrii formaţiei. Atmosfera a fost extraordinară, s-a cântat şi s-a dansat.

De mult nu am mai simţit atât de bine apropierea sărbătorilor de iarnă. Şi chiar dacă afară temperatura era sub zero grade, cântecele şi cuvintele spuse din inimă, ne-au încălzit sufletul şi ne-au făcut să uităm de probleme.

La sfârşit cu greu ne-am despărţit de „Ceata lu’ Vurtejanu” care nu a scăpat fără două bisuri. Jos pălăria, lui Victor Vurtejanu mentorul acestei formaţii.

În concluzie, am adăugat în programul de sărbători de Crăciun de anul viitor şi nu numai, acest eveniment organizat de Teatrul Masca, care fără false laude, a fost de nota zece. Aşa că dacă v-am convins, vă dau întâlnire la anul la „Împodobim Bradul”.

Sărbători fericite!

 puteţi citi întregul articol aici

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu va obositi sa comentati daca nu aveti o identitate clara, vizibila si verificabila.