17 sept. 2010

Ofiţerul de presă.


Ani la rând am urmărit cu interes activitatea Teatrului Masca. Poate pentru că am fost puternic impresionat de determinarea cu care actorul Mihai Mălaimare şi-a construit visul sau poate pentru că în trupă am găsit actori minunaţi precum Anamaria Pâslaru şi Sorin Dinculescu, fie poate pentru că vedeam de la an la an cum echipa creşte şi se dezvoltă, toate mă făceau să îi urmăresc, uneori să mă inspir şi de fiecare dată să îi apreciez ca pe nişte artişti devotaţi scenei şi artei dramatice.

În ultima perioadă, undeva cam acum cinci ani, am simţit că multe din calităţile trupei s-au dezvoltat cu o viteză excepţională. Cercetând temeinic toate zonele lor de manifestare, sau platformele web - blog-uri, site-uri, etc. - unde îşi prezintă activitatea, având şi propria experienţă căpătată alături de mica echipă de producţii V.S.U., am descoperit că Teatrului Masca i s-a alăturat un profesionist. Un ofiţer de presă, serios, atent care ştie exact când, dar mai ales cum să acţioneze, în vederea atingerii obiectivelor propuse.

Nu cunosc această persoană deşi îmi doresc, nu ştiu cine este, ce pregătire are, dar recunosc acolo un profesionist fin, iar tot ceea ce afirm se bazează numai pe studiul pe care l-am făcut parcurgând întreaga activitate ce o desfăşoară pe spaţiile de popularizare ale Teatrului Masca.

Aici
sau aici găseşti un veritabil ghid creeat de un profesionist sau...o echipă de profesionişti care ştiu să îşi susţină actorii, proiectele şi demersurile artistice aşa cum cred ei de cuviinţă, aducând an de an publicul în orice spaţiu în care Arta Actorului îşi poate regăsi dimensiunea sa firească, aceea de emoţie şi trăire artistică autentică. Felicitări din toată inima şi toată admiraţia mea echipei PR a Teatrului Masca, condusă de actorul Mihai Mălaimare.

Fotografie preluată de pe blogul Masca

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu va obositi sa comentati daca nu aveti o identitate clara, vizibila si verificabila.