21 feb. 2010

Îţi mai aduci aminte,

de Saint-Exupery...?

"A fost odată un Mic Prinţ
care trăia pe o planetă
doar puţin mai mare decat el
si care avea nevoie de un
prieten..."



"Stelele nu sunt la fel pentru toţi oamenii. Pentru unii, cei care călătoresc, stelele sunt călăuze. Pentru alţii sunt numai nişte luminiţe. Savanţii văd în ele nenumărate probleme. Însă toate stelele acestea nu au grai. Numai pentru tine stelele vor fi ca pentru nimeni altul...Noaptea, cînd te vei uita la cer, fiindcă eu voi locui pe una dintre stele şi fiindcă voi râde, va fi pentru tine ca şi cum toate stelele ar râde. Tu singur vei vedea stele care ştiu să râdă!

Şi după ce va trece durerea (întotdeauna durerea trece) vei fi fericit că m-ai cunoscut. Tu vei fi mereu prietenul meu. Iţi va fi dor să râdem împreuna. Şi, cîteodată vei deschide fereastra aşa, de drag... Iar prietenii tăi se vor mira să te vadă râzând când priveşti cerul. Atunci le vei spune: Da, stelele întotdeauna mă fac să râd !

Şi ei te vor crede nebun. Va însemna că am facut o glumă grozavă...Va fi ca şi cum ţi-as fi dăruit în loc de stele o mulţime de clopoţei care ştiu să râdă..."

Nu uita să priveşti cerul şi să zâmbeşti !

Fotografie realizată de Cătălin Stelian

Un comentariu:

  1. Sper sa nu uit niciodata! Iar daca am sa uit...am sa privesc in dreapta,in stanga si daca nu voi vedea nimic ma voi uita in sus...Si imi voi aminti.

    RăspundețiȘtergere

Nu va obositi sa comentati daca nu aveti o identitate clara, vizibila si verificabila.