29 dec. 2009

Este har.

Una din bucuriile pe care le-am trăit în anul 2009, este întâlnirea pe care am avut-o cu Părintele Arhimandrit Iustin Pârvu in Mănăstirea Petru-Vodă. În marea lui dragoste, Dumnezeu m-a ajutat să mă împărtaşesc din harul acestui mare duhovnic ortodox. Am primit binecuvantare si pace, dar peste toate am gasit câteva răspunsuri necesare.

Prima fraza pe care Părintele Pârvu a rostit-o in fata camerei de luat vederi, a inceput asa:

- "Dragii mei. Simt o mare bucurie !" Si apoi, incet, cu rabdare, am aflat de dispensarul construit in munti, de asezamantul pentru cei in varsta, de atatea si atatea bucurii ale Parintelui Iustin Pârvu si ale celor care il inconjoara si il sprijina.

Har si bucurie, credinta si Dragoste !

"Este har" - un text scris de Părintele Arhimandrit Iustin Pârvu.

- sa iubesti fara sa fii iubit…
- sa slujesti fara sa fii pretuit…
- sa daruiesti fara sa ti se multumeasca…
- sa te jertfesti si fara sa ti se recunoasca…
- sa ierti fara sa fii iertat…
- sa-l sustii pe cel care te-a lepadat…
- sa ramai linistit, desi esti nedreptatit…
- sa crezi desi nu vezi fata in fata…
- sa crezi desi nu esti deplin lamurit…
- sa investesti cladind fara sperante…
- sa taci pentru a nu face rau aproapelui…
- sa vorbesti de dragul adevarului…
- sa induri fara sa murmuri, fara sa cartesti….
- totul sa-ti apartina, dar tu de toate bucuros sa te lipsesti…

Lupta-te, suflete, ca sa primesti acest har!

Un comentariu:

Nu va obositi sa comentati daca nu aveti o identitate clara, vizibila si verificabila.