6 mai 2009

Spectacol anulat.



Lasa-ma sa fiu trist astazi. Nu te supara daca nu voi zambi vazandu-te razand. Nu ma certa daca am sa tac mai mult decat de obicei. Azi vreau sa fiu trist. Imi doresc asta cu toata fiinta.

Permite-mi sa inchid ochii. Lasa actorul sa doarma. E obosit. Maine isi va respecta din nou contractul. Va rade conform scriptului. Azi insa, nu.

Azi nu o sa-ti raspunda la telefon. Stie ca replicile vor suna fals chiar si in urechile lui. Si mai stie ca e un amator, pentru ca astazi nu poate sa joace. Permite-i insa, sa inchida ochii.

Nu ne trezi astazi din scufundarea nostra. Nu cautam o stare de bine. Astazi cautam sa ne fie rau. Mai corect spus, caut sa-mi fie rau, pentru ca actorul doarme. Caut sa ma doara. Sa-mi amintesc cum e sa te doara si sa nu poti tipa. Sa-mi amintesc cum e sa tipi si sa nu auda nimeni. Vreau sa simt iarasi neputinta. Lasa-ma sa-mi caut privirea inexpresiva si zambetul tamp.

Permite-ne sa inchidem ochii.

2 comentarii:

  1. Superb articol.Maine insa sper sa o luati de la capat.Uneori ,intr-adevar este nevoie de aceasta lume in care sa se evadeze.Ajuta.Desi doare,doare extraordinar,e o durere dulce.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc Catalin. Vom vedea ce va fi...

    RăspundețiȘtergere

Nu va obositi sa comentati daca nu aveti o identitate clara, vizibila si verificabila.