9 mai 2009

Cu "Tenisi Albi" la Fratelli.







Invitat la clubul Fratelli de catre Ovidiu Niculescu ce sustinea o audite in vederea rezidentei in faimosul club mi-am luat camera foto si inima in dinti si am onorat invitatia.

Asa am facut cunostinta cu trupa actorului, intitulata ciudat "Tenisi albi". De ce...? poate aflati voi si imi spuneti si mie.


Pe mine m-au impresionat pe langa capacitatea fantastica a versurilor lui Ovidiu de a te trimite in "lumea aceea" si calitatea
oamenilor ce urca cu el pe scena. Cu mare experienta in meseria lor, colegii prietenului Ovidiu il sustin cu brio in demersul lor spre o muzica apropiata curentului "british pop".

Tragand seva din "trairile" noastre din satul de pescari...sau din iubite ce au disparut in bratele altora, la fel ca si colegul sau de banca din ATF - Tudor Chirila, Ovidiu Niculescu continua sa ma emotioneze si sa ma bucure prin calitatea demersului sau artistic.

Personal am ascultat multe trupe care mai de care mai dibace in a interpreta piese celebre ce te ridica de pe scaun. Ce mi-a ramas intr-adevar dupa ce am ascultat pret de peste 3 ore trupa "Tenisi Albi" sunt melodile compuse si aranjate de ei pe versurile faine ale lui Ovidiu. Ascult si acum cu placere piese ca "Ea", "Tigara" sau "Tenisi albi"

Va recomand sa ascultati o noua trupa condusa de un actor!

Trupa "Tenisi Albi"

Ovidiu Niculescu - Vocal /chitara acustica
Matei Damian Ulmu - Chitara solo / vocal
Cristian "Take" Dumitru - Bass / vocal
Dragos Mierlea - Tobe /vocal

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu va obositi sa comentati daca nu aveti o identitate clara, vizibila si verificabila.