19 mar. 2009

Ostrovul.






Bucuria mea, se numeste "OSTROVUL". Regizat in anul 2006 de Pavel Lungin. Scenariul Dimitri Sobolev.
Dupa ce il veti vedea sau poate l-ati vazut deja, cu siguranta veti fi macar uimiti de...un mic amanunt dintre multele cutremure provocate de aceasta productie "ne-oscariata".

Daca ce veti cerceta veti afla si altele...
pana atunci eu va dezvalui doar ca:

Piotr Mamonov, actorul principal, nascut la 14 aprilie 1951, a facut parte din trupa rock Zvuki Mu, fiind unul din putinii cantareti rusi din vechea U.R.S.S. care au avut faima internaţionala. A colaborat cu Brian Eno. A scris, a produs şi a jucat in one-man-show-uri de teatru, devenind un nume de prestigiu.
Cel mai cunoscut rol al sau a fost în filmul Taxi Blues, pentru care regizorul Pavel Lunghin a obţinut Best Director Prize la Festivalul de la Cannes din 1990.

Acum zece ani Mamonov a parasit viaţa publica ducand o viata retrasa. Iata ce a declarat actorul:

"Cand am implinit 40 de ani, m-am trezit. Am inceput sa imi pun intrebari importante. Cand locuiesti într-un oras esti expus la multe ispite. Trebuie sa lupţi impotriva poftelor tale. In acea vreme (1990), parea ca cel mai important lucru in tara era sa devii membru al aşa-numitei lumi civilizate. In zilele noastre, mai mult decat atat se cauta rezolvarea problemelor launtrice."
Piotr Mamonov

...poate va faceti si voi timp. Doamne ajuta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu va obositi sa comentati daca nu aveti o identitate clara, vizibila si verificabila.