1 mar. 2009

Fotografii din cabana mea






Gata. Am ajuns. Cu greu. Insa am ajuns. Sanatos. Am facut pe DN1 de la Sinaia la Otopeni o ora si jumatate. Si de la Otopeni la Gara de Nord, doua ore. Nimic nu s-a schimbat si nu se va schimba. Orasul gri se incranceneaza sa dispara. In pofida oricarei logici, nici o norma de bun simt nu il mai poate salva...Criza? Sa vedeti numai ce mercedesuri si bmw-uri tropaiau adulmecand-o pe "Gabriell" in jurul aeroportului.

Mesajul e simplu. Il gasesti la fiecare colt din orasul gri...Fiecare cu "a masii". Mesajul e clar si limpede. Nu rezisti? Dispari. Te stergem. Nici urma nu mai ramane din tine. Nu e bai. Pacat ca uita ca de obicei esentialul...In fine. Am sa ies cu camera pe strazi si am sa incerc sa mai postez cateva cadre din jurul blocului meu. Zona 0 a Bucurestiului, una dintre cele mai scumpe si ravnite zone de catre provincialii ce cad doborati de mirajul gri-ului...

Tot despre Adevar. Tot despre cautari si solutii am discutat si cu o foarte talentata actrita. Radita Rosu. Colegi de studii in Facultatea de Teatru, ne-am regasit dupa zece ani la strigarea catalogului de anul trecut. Fiind unul dintre putinii colegi ce au acceptat sa ne regasim, sa vedem cum am evoluat, ce gandim, sa ne vedem fata catre fata, am invitat-o sa-mi viziteze studioul.

Bucurosi am depanat amintiri, am ras, am facut fotografii si am redescoperit cat de usor este sa ramai impreuna cu un om...desi nu l-ai vazut timp de zece ani.
Va daruiesc si voua (cati oare ati mai ramas pe aici...) cateva cadre cu un om minunat de cald si de atent. Cu o actrita tanara ce se incapataneaza sa ramana cinstita si daruita Artei sale. Radita este unul dintre oamenii care stiu ce pret are viata, dar mai ales cat de usor o poti pierde...pe mana altora.

In multe feluri a fost poreclit studioul VSU. Insa o mai calda titulatura decat "cabana" nu a primit. Pana acum. Radita este "nasa" cabanei, deci fotografii din cabana mea sub observatia atenta a agentului Cristian, aflat si el in premiera pe blog!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu va obositi sa comentati daca nu aveti o identitate clara, vizibila si verificabila.