21 dec. 2008

Gata si "Logo-ul" pentru VSU


Dupa sase luni de munca sustinuta am repurtat o victorie tare faina. Am reusit sa ne construim singuri sigla firmei sau cum spun "graficienii" LOGO-ul ei...

Acest "Logo" a fost unul din cele mai grele lucruri pe care l-am realizat. Am reusit asta numai impreuna cu cei ce sustin atelierul nostru cultural, intitulat oficial acum "VURTEJANU STAGE UNIT srl".
Greu, poate si pentru ca in paralel am apelat si la "meseriasii" de pe piata sperand ca exista cineva care sa aiba timp, rabdare, pricepere, deschidere sau...de ce nu interes spre noi.

Ce a iesit puteti sa vedeti...Cert este ca noua ne place. Este absolut autentic, nascut, proiectat si realizat in intregime de noi.
Am sa postez cateva din probele, ideile, machetele si logo-urile realizate de diversi "meseriasi" sau chiar graficieni cu nume, pentru a va face o idee despre ce ni s-a propus de catre "creativii" contemporani.

Tuturor le multumesc public.

Raman recunoscator insa in primul rand echipei VSU srl care a muncit si s-a jertfit zi si noapte tocand idei, ganduri, simboluri si programe IT specifice. Impreuna am reusit sa trecem peste pragul de epuizare psihica si fizica cu incredere in noi, cu un cuvant bun si cu nadejdea in bunul Dumnezeu. Iata ca s-a putut. De acum ne veti vedea echipati in "haina" cea noua, peste tot acolo unde vom incerca sa continuam demersul nostru cultural independent de orice forma de inregimentare.

Multumesc public doamnei directoare Veronica Nicolae, domnilor Catalin Stelian, Sebastian Plamadeala, Catalin Tunsoiu, Cristian Filip, Sorin Paun, Cristian Ciubotariu, dl.Ene. Fara jertfa si Dragostea lor nu as fi reusit.

Si de ce nu sa multumesc si celor care au incercat sa faca tot ceea a depins de ei pentru a ma incurca, deznadajdui sau face sa abandonez.

Un comentariu:

Nu va obositi sa comentati daca nu aveti o identitate clara, vizibila si verificabila.