27 sept. 2008

Maine moare nevasta-mea...sau Scrisoare de la un frate


Frate Vurtejene si Andrei, frate Victor, Maine e marti 13.
Maine, nu stiu daca se termina ceva sau incepe ceva din viata mea.

Ceea ce incepe, aproape ca nu exista. Ceea ce moare, e pe catafalc.
Pierderea e mai concreta decat o sperantza, decat un inceput eventual bun. Maine se pronuntza divortul. Adica ma voi duce pe doua picioare in fata unui om asezat si sobru imbracat care imi va confirma ca 19 ani din viata mea pot fi ingropati.

Pana acum, oricat incepuse acest cadavru sa puta, era inca al meu, ii puteam pastra inca pentru mine duhorile, erau ale mele, Imi puteam delecta hoitul cu ele oricand voiam. Maine va trebui sa ma despart de cadavru. Voiam sa folosesc verbul a se descotorosi, descotorosire, dar ceva morbid in mine m-a impiedica sa-mi poreclesc cadavrul.

Maine e divortul, Victore. Abia am terminat de futut pe una si nu e vorba de nici o tristetze "post coitum"
Maine moare nevasta-mea...

Bafta frate,
Adrian O.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu va obositi sa comentati daca nu aveti o identitate clara, vizibila si verificabila.