15 sept. 2008

Cel mai Iubit dintre Pamanteni


E ultimul interviu?
Stefan Iordache: Da. Si nu numai atit, este ultima mea aparitie in public, in afara scenei, acolo unde bate inima mea.

De ce?
Stefan Iordache: Nu mai vreau sa trancanesc. La ce foloseste? Sint mihnit. Nici vehement si nici suparat. Mihnit. Vorbim cu totii in vint, pentru ca nimic nu se schimba. Aleg sa nu ma mai implic in societate. O fac pentru prima si ultima oara. Ceea ce traim este o telenovela. Dar nici sensul peiorativ al ideii de telenovela nu mai este suficient pentru ce traim. E o manea. De prost gust. Decit sa vorbesc fara rost, nu-i mai bine sa ma uit la salcia asta ?

Asa a plecat si Stefan Iordache dintre noi. Mahnit. Si singur.
A murit departe de tara, de cei care il iubesc si il plang acum. Intalnirea pe care am avut-o cu acest urias actor, pe scena Nationalului din Bucuresti in anul 2000, ma va urmari toata viata.
Da! Am vazut cum traieste, cum simte, cum repeta, cum proceseaza si cum intra in scena "cel mai iubit dintre pamanteni". Caci asa va ramane in constinta mea, zguduita acum de plecarea lui, clipa cand Dumnezeu i-a soptit:

Da! Esti cel mai iubit dintre Pamanteni, Stefan Iordache!


IN MEMORIAM

STEFAN IORDACHE

Calafat 1941 - Viena 2008

2 comentarii:

Nu va obositi sa comentati daca nu aveti o identitate clara, vizibila si verificabila.