12 sept. 2008

Am fost impuscat

In spirit de solidaritate cu drama colegului si prietenului meu, actorul George Calin, impuscat in plina zi, in fata, in capitala Romaniei, Bucuresti, am decis preluarea si publicare articolului in care acesta explica faptele intamplate.
Tanar interpret al multor roluri pe scena Teatrului National din Bucuresti, printre care amintesc doar Romeo, remarcabil interpretat in piesa lui Beatrice Bleont "Romeo si Julieta" de W. Shakespear, un om frumos si curat. Un tanar actor ce poate ramane desfigurat de un criminal...
Mentionez ca si astazi agresorul este in libertate. Politia Romana, impreuna cu Parchetul au decis asta.


Acum au decis sa impuste actorii. Maine cine urmeaza?

Victor Vurtejanu



Am fost impuscat . In Bucuresti , oarecum in centru , oricum la terasa unei cafenele de fitze . Am fost impuscat de un angajat al localului pentru faptul ca i-am cerut sa fie mai putin agresiv . De doua zile nu stiu ce sa fac : sa ma bucur ca am scapat ieftin ( adica viu ) sau sa ma revolt ca mi s-a intamplat asta . Nu reusesc sa imi adun sentiment cu sentiment si gand cu gand . Nu revad decat flash-uri din momentul atacului : ura cu care agresorul mi-a suierat “te omor ma futu-ti gura matii ” in timp ce apasa pe tragaci , flama care mi-a ars pielea fetei si buzele , mirosul de praf de pusca , singele tasnind din obraz si acea disperare absurda de a-mi strecura limba prin gaura din falca …Nu stiu ce va fi in continuare …Nu stiu daca semnul de pe fata imi va aminti ca trebuie sa ma bucur de fiecare clipa de viata sau daca imi va aminti ca la fiecare pas poti intalni un dement inarmat cu un pistol pe care e gata sa il foloseasca doar pentru ca tu iti aperi demnitatea si nu te lasi calcat in picioare de fiecare limbric frustrat . Nu stiu daca ma intriga fapta in sine ci mai degraba ceea ce a urmat : atitudinea de no combat a politiei si aroganta celor trei ( DA TREI ) avocati ai agresorului , declaratiile mincinoase , incercarea OMULUI LEGII de a ma convinge sa cad la pace cu agresorul si de a negocia o suma de bani …Baaai fratilor puteam sa fiu chior sau surd sau chiar mort si ala imi sugereaza sa negociez cu viata mea , imi sugereaza sa imi incarc buzunarele cu bani si sufletul cu urmatoarea fapta a acestui paduche care nu a avut nici macar curajul sa ma priveasca in ochi cand a tras ci a venit tiptil pe la spate punandu-mi pistolul la cap si tragand . Am avut intentia de a lasa politia si justitia sa isi faca treaba dar acum sunt furios ,sunt foarte furios . Dar furia mea nu impotriva lui se indreapta ci impotriva sistemului . I hate the system … Am mediatizat cazul si am hotarat sa imi iau un avocat . O sa faca puscarie si o sa imi plateasca si daune . Daca nu mintea in declaratie cum ca i-am dat o palma cred ca as fi avut poate si …o urma de iertare . Sa nu va intrebati unde este el acum? Zburda liber . E cercetat in stare de libertate . El isi vede de treaba in timp ce eu alerg pe la spital , IML si politie pentru a imi gestiona situatia . Da , in Romania trebuie sa iti platesti singur expertiza medico-legala si trebuie sa alergi singur cu fisele medicale intre spital si IML . E palpitant. Dar daca nu fac toate astea risc sa ajung din victima …invinuit . Da , pentru ca aceasta specie de avocati nu sta degeaba , lucreaza , si lucreaza murdar…risc sa ajung eu sa ma rog de el sa negociem …dar eu nu am bani sa ii dau …poate ii propun abonament pe viata la toate spectacolele mele ( totusi asta cred ca ar fi pentru el pedeapsa nu despagubire :)) ).
Paradoxal , eu simt sa ma apar din pozitia de victima … Si cum cea mai buna aparare este atacul…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu va obositi sa comentati daca nu aveti o identitate clara, vizibila si verificabila.