24 iun. 2008

Cand exista Vointa, va exista si o Cale!




Am reusit sa aduc parte din "CEATA" la izvoare. Unul dintre ele este maestrul meu, profesorul Gabriel Gheorghiu. Odata pe saptamana cu totii si apoi fiecare individual vom studia canto si impostatie vocala impreuna cu un mare profesor.

Un spirit fantastic, un Luptator. Chiar dupa ultimul infarct miocardic, in caldurile infernale ale orasului, maestrul a acceptat sa ma mai ajute inca odata!
Sper sa pot ajunge sa implinesc si visul domniei sale. Stiu ca locul meu este pe scena de teatru, insa...

Ce depinde de mine am sa fac cu siguranta. M-am reintors la studiu, am renuntat la paine (si sper sa pot scapa si de burtihan' ).
Am cu mine forta rugaciunii si de acum am aflat:
"Cand exista Vointa, va exista si o Cale"

Postez pentru voi si cateva fotografii.
Curaj tuturor!

2 comentarii:

  1. Ce e cu Maestrul? Cum se simte? Mi-a fost si mie profesor dar nu l-am mai vazut de cativa ani...

    RăspundețiȘtergere
  2. Hmm...Pai cel mai simplu este sa afli singura! Desi dansul a implinit 83 de ani, inca mai ai timp sa afli despre dansul!

    RăspundețiȘtergere

Nu va obositi sa comentati daca nu aveti o identitate clara, vizibila si verificabila.