Am cunoscut oameni extrem de bine pregatiti, charismatici, pasionati de ceea ce fac, am intrat in zonele de supraveghere, mentenanta, pregatire, am reusit sa surprind cate ceva din munca controlorilor de trafic, a personalului de zbor, a mecanicilor, pe scurt am trecut dincolo de ceea ce se vede in mod normal pe un aeroport.
Construit ca baza militara de nemti, in cel de al doilea razboi mondial intr-o zona mlastinoasa a capitalei, aeroportul Otopeni incepe odata cu anul 1944 sa se dezvolte beneficiind de pista de 1200 m si cladirele anexe. Cate ceva din istoria aeroportului gasiti aici
Dincolo de statistici povesti colosale si evenimente, aeroportul 4 E - LROP/OTP, caci acesta ii este indicativul ce apare in comunicatii, radar si harta, este o lumea creata si operata de oameni indragostiti in totalitate de zbor. Lor le multumesc pentru ca au reusit, cu amabilitate si rabdare, sa le devin pentru o zi tovaras, in aceasta aventura unica !
Terminalul nou, bretelele degajare si cele doua piste 08R/26L si 08L/26R Otopeni
B737-ul irlandez musca din asfalt pe 08R/26L Otopeni
In fundal
Centrul de Operaţii Aeriene 90 RAF si un Lockheed C-130B Hercules
Punctul negru de umarul meu drept, un Airbus-Wizz Air approach de 08R/26L Otopeni
Aterizare pe 08R/26L Otopeni
Tarom YR-ATH "Somes" in hangarul OTP / LROP
Pupitrele CTA din simulatorul 3D TVR Romatsa
TVR Romatsa
TVR Romatsa
TVR Romatsa
al Turnului de Control construit de dl. Cosmin Bodea
Impreuna cu inimosul domn Gheorghe Marin, supervizor de trafic al Turnului, ce a nascut o poveste superba
Conditii nefavorabile in simulatorul Romatsa