6 iul. 2022

Peter Brook

 

 „Nu am crezut niciodată într-un singur adevăr. Fie al meu sau al celorlalți. Cred că toate școlile, toate teoriile pot fi utile într-un anumit loc, la un moment dat. Dar cred că nu se poate trăi decât aderând cu pasiune și absolut la un singur punct de vedere. Cu toate acestea, odată cu trecerea timpului, pe măsură ce ne schimbăm, pe măsură ce lumea se schimbă, scopurile variază și punctul de vedere se mișcă. Dacă mă uit la eseurile pe care le-am scris, la ideile pe care le-am exprimat în diferite locuri, ceva devine evident: o anumită continuitate. Dacă un punct de vedere trebuie să fie de vreun folos, trebuie să te dăruiești lui în totalitate, trebuie să-l aperi până la moarte. Și totuși, în același timp, o mică voce interioară îmi șoptește: „Ține-te bine, dă-i drumul ușor”. 
 
In Memoriam,  Peter Brook 1925 – 2022
official website: www.newspeterbrook.com

foto: bouffesdunord.com/en/about-us/peter-brook

© Victor Vurtejanu
actoru.ro
facebook.com/victor.vurtejanu.oficial

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu va obositi sa comentati daca nu aveti o identitate clara, vizibila si verificabila.