8 iul. 2021

De ce zic har?

Dânsul are acest har. Și acest har...!

Dincolo de arta fără hotar și măiestria domniei sale, știe și mai ales, poate să țină aproape! Indiferent de vremi, probleme sau talazuri învolburate...te simte cumva că ești...hmmm...cum să zic politicos...? Hai să zic, apăsat....
 
Și te scoate! Te urcă în Hondă, te leagă în centuri, pune Bach și te plimbă printre nori, tăcând. Uneori, aprinde câte o cameră foto, dichisită tare și lansează în spațiu o poveste colosală. Mă rog...
 
Am scris despre dânsul, despre mine, despre noi, adică despre întâlnirea incredibilă dintre noi, multe, multe pagini... Poate odată le voi face publice, pentru că depășesc realmente norma generală de înțelegere.... M-a trimis la plimbare când i-am dat să citească...
 
În fine, de ce zic har?
Păi bre, frate al meu și bun tovarăș de lecturi virtuale... Când tu ești împovărat și strâns cu ușa de nu mai vezi gaura cheii, pui mâna pe telefon și gingaș, scoți actoru' indipindent, fără nici un contract de peste 2 ani sau măcar un scârbici cultural călduț, undeva... remunerat cu lovele/bonuri de masă /prime/"vaucere" moca...spart de anaf la toate găurile... și îl recarosezi până ajunge el, actoru', să zică....
"O să fie bine!"

Acu' ? În 2021? În...RO?
Vă doresc să găsiți și mai ales să aveți parte și voi de un Dinu, al vostru! Pe mine, chiar mă iubește Dumnezeu! Mi-a arătat-o și astăzi, când am vorbit puțin la telefon cu dânsul.
 
Cum, care dânsul? Dânsul...care mi-a făcut și poza asta de-o pusei io aicișa, ca s-o am amintire de neuitare... !
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu va obositi sa comentati daca nu aveti o identitate clara, vizibila si verificabila.