14 feb. 2020

Unire in gunoi


Sunt obosit, abia am coborat din scena dupa un spectacol frumos dar greu de dus. Peste trei ore, multa tehnica si repere, samd...Am decis totusi sa impartasesc cu voi, ce ma doare. Cand va ajunge la voi aceasta postare va fi deja 14 februarie..."ziua indragostitilor".. hmm...in fine...!

Ce nu se vede in filmarea de ieri (primul live personal) este aceasta secventa. Am gandit mult daca sa public aceasta fotografie sau sa o pastrez...sau sa o trimit cuiva dispus sa ma asculte...Inutil totul! Pentru ca m-a cutremurat, am decis sa o public aici. Inca sunt oameni responsabili si poate distribuita de voi...

Voi face o singura remarca, adresata celor care nu sunt din Bucuresti si ar putea crede ca fotografia este facuta intr-o mahala la marginea orasului. Nu prieteni, nu este o periferie! Este parcarea centrala din.. atentie:

"CENTRUL ISTORIC AL BUCURESTIULUI". Sau "Centrul Vechi" sau...cum apare el pe toate hartile tiparite pe bani grei si aplicatiile GSM: "Old Town"

Inconjurata de carciumi luxose, statui, alei pavate si lumini multicolore, aceasta "parcare"... o mizerie complet neamenajata, plina de noroaie si gunoaie aruncate de valma, asezonata cu mirosuri respingatoare, in care cei care vin sa se distreze in "Old Town", imbracati "ultimul racnet", parfumati si pomadati, isi coboara lenesi pantofii scumpi in noroi si in gunoaie.

Masinile luxoase, femeile cochete, machiate si accesorizate, bajetii pensati...intra fara nicio apasare, in aceasta cocina. Uneori stramba din nas la mirosurile fetide...cautand o poteca prin mocirla.

A trecut Ianuarie, am serbat Unirea? Gaaata! 
Retragerea cu torte in pas de defiliare, filmată HD de toata media! 
Portretul lui Cuza poate sa coboare linistit langă lada de gunoi! 
Caci acolo suntem si noi. 

Si tu si eu...
©Victor Vurtejanu

2 comentarii:

Nu va obositi sa comentati daca nu aveti o identitate clara, vizibila si verificabila.