31 mai 2019

Spectacolele lunii Iunie



Sambata, 8 Iunie, ora 19.00 - Eu Dau Banu',Eu Dau Ora Exactă! de Nicole Dutu
regia Razvan Oprea - Teatrul Municipal "Maior  Ghe. Pastia" - Focsani

Duminica, 9 Iunie, ora 19.00 - Eu Dau Banu',Eu Dau Ora Exactă! - 
Casa de Cultură Constanţa

Miercuri, 12 Iunie, ora 19.00 - Eu Dau Banu',Eu Dau Ora Exactă! - 
Teatrul Principal, sala Dalles

Miercuri, 19 Iunie, ora 19. 00 - Eu Dau Banu',Eu Dau Ora Exactă!  - Casa de Cultură Oneşti

Sambata, 22 Iunie, ora 19.00 - Nunta lui Krecinski regia Mihai Bendeac - Teatrul de Comedie

Duminica, 23 Iunie, ora 19.00 - Nunta lui Krecinski - Teatrul de Comedie

Mai multe informatii despre spectacole, distributii si cronci pe: actoru.ro/agenda

Fotografie realizată de Dinu Lazăr
©Victor Vurtejanu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu va obositi sa comentati daca nu aveti o identitate clara, vizibila si verificabila.