21 feb. 2019

Să mă chemaţi, eu vin!


Si uite cum viata iti daruieste uneori bucurii surprinzatoare. La sfarsitul uneia dintre reprezentatile cu spectacolul "Eu Dau Banu', Eu Dau Ora Exacta !" 
de Nicole Duţu, regia Răzvan Oprea, de la Teatrul Principal, sala Dalles, ne-a vizitat, maestrul Mitică Popescu.

Ne-a felicitat, am facut fotografii impreuna si am avut sansa de a schimba cateva cuvinte despre ceea ce ne uneste. Dincolo de bucuria intalnirii, 
de sansa de a-l avea ca spectator riguros si deosebit de atent, desi spectacolul acesta dureaza peste 2 ore, am descoperit insa  si o unda de tristete.



Maestrul Mitica Popescu face parte din galeria acelor actori care depasesc orice bariere indiferent de vremuri sau de partituri. Cu o experienta de viata si de scena absolut colosale, o vitalitate iesita din comun la cei peste 80 de ani, cu umor si modestie, actorul Mitică Popescu "singurul artist care a facut dintr-un nume comun, un nume propriu", dupa cum spunea intr-un "citat cu suflet" poetul Adrian Păunescu, are inca multe, foarte multe de destainuit publicului. Iar publicul are nevoie de actorul Mitică Popescu! 
 
Din usa cabinei salutand, maestrul ne-a suras in stilul inconfundabil si a spus:
"Să mă chemaţi, eu vin!"

 

 Fotografii de Gabriel Fătu
© Victor Vurtejanu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu va obositi sa comentati daca nu aveti o identitate clara, vizibila si verificabila.