27 oct. 2017

Sansa mea


Am avut sansa de a fi vizitat la repetitiile cu noul spectacol "KGB contra CIA", de maestrul Dinu Lazăr. Sansa, pentru ca sunt destul de putini actori din generatia mea care trec prin vizorul camerei foto si prin sufletul acestui mare artist! Aici puteti gasi o mica parte din portofoliul domnului Lazăr:
 
 
Pe langa un set de imagini rare realizate si daruite, maestrul mi-a scris si un mesaj care m-a emotionat si care ma onoreaza:

Domnu` Vurtejanu, voi sunteti luminile care dansati pe nori, eu doar m-am uitat o clipa... am vazut niste vieti inclestate in marea arta, spirite incredibile care duc mai departe pana la infinit o pasiune care te mananca pe dinauntru dar iti da energie si sens... va multumesc enorm pentru un regal incredibil.
Dinu Lazăr
 
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu va obositi sa comentati daca nu aveti o identitate clara, vizibila si verificabila.