3 iun. 2016

Azi

sa fi facut si eu cate ceva bun ?

uneori ma cheama sa tacem in jurul unui foc cu miros de brad, descantand licori nefandosite ce alunga tristetea...

adesea ne inconjuram cu privirile copiilor ce zumzaresc voios in jurul nostru si iar tacem putin, contempland miracolul vietii...

ne desparte multe dar ne apropie cele sfinte. prietenia, cuvantul de barbat, viata...

gustul copilariei trezit de laptele zburat, veti cauta voi definitia, eu raman cu bucuria... gustul copilariei carevasazica, reversat din laptele zburat muncit si adus cu grija multa chiar la nasu-mi...

oala de noapte renascuta abajur de care stau spanzurate doua luturi crapate si cate altele sa fi fost de care nevrednic nu am bagat de seama, caci deh...sunt grabit sa imbatranesc, imi soptesc tainic despre sufletul lui...

sa fi facut si eu cate ceva bun ? 

azi, m-am intrebat.

Da Adi,
multumesc !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu va obositi sa comentati daca nu aveti o identitate clara, vizibila si verificabila.