13 iul. 2015

Frelanceri in zona


Dialog, scena de doi, plus neveste, copii si...altele...

- "Anghele, am primit niste stavride proaspat... Il curat si il trag la tigaie si va asteptam .
- Staaaai, ca am bagat placintele la cuptor si vin. Aduc si berea bulgareasca !"

Si eu si el suntem actori. Nici eu, nici el nu avem servici la stat. Colegii cu salar nu participa din motive doar de ei stiute. Si suntem cam de-o jumate de teatru pe aici, in satul de pescari uitat de timp. Amandoi avem copii si ne bucuram de ei. Se zbenguie linistiti pe plaja cu jocuri doar de ei intelese...

Noi ne facem surprize nemaipomenite si povestim amintiri. Eu mai cant la chitara uneori, el naste versuri haioase,

caci viitorul e trist...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu va obositi sa comentati daca nu aveti o identitate clara, vizibila si verificabila.