18 iul. 2014

Sa ai grija de cel bun din tine


Odata inceputa nu ai cum sa o mai lasi din mana. Practic te cheama daca ai incerca sa ii scap farmecului si duiosiei cu care este scrisa...

"Sa ai grija de cel bun din tine - Amintiri" cartea scrisa de marele actor Valentin Uritescu aflat de multi ani intr-o nedreapta lupta pentru supravietuire, te va purta cu gingasie in fata omului Valentin Uritescu.

Vei descoperi rand pe rand satul "Vinerea", locul numit "Piatra Fetei", anii petrecuti in Balta Brailei dar si intalnirea cu lichelele ce paraziteaza longeviv viata unui actor...

Scrisa doar cu deget pe masina de scris dar cu mult suflet si o sinceritate ce te va uimi aceasta a doua carte daruita lumii de un maestru al Artei Spectacolului, te va apropia, fie si cu un pas, de autentic, valoare si credinta !

"Tot ce n-am putut cuprinde până acum, întâmplări şi poveşti din viaţa mea, le veţi găsi spuse, cu sinceritate totală, în cele două volume de memorii pe care le pregătesc. Şi destule n-au să fie prea roz, ba altele dure şi grele, pe care puţini oameni le pot aşterne pe hârtie. Cum altfel voi putea ajuta şi pe alţii să lupte aşa cum am făcut eu pentru a le învinge? Toate suferinţele şi bucuriile vieţii mele vor fi acolo, în aceste volume ce sper să apară chiar dacă moşii şi strămoşii mei - ţărani mari! - se vor întoarce acolo, în groapă. M-am pricopsit cu neruşinarea asta de a spune tot. Da, sunt un histrion nenorocit, în urma căruia poţi scuipa sau te poţi mira cum de-l mai poate îndura bunul Dumnezeu."

Valentin Uritescu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu va obositi sa comentati daca nu aveti o identitate clara, vizibila si verificabila.