20 mai 2013

Weekend


Weekend...

Trecere razanta pe langa Festivalul Turcesc, admirat orchestra si costumele ienicerilor apoi balet amortit dar cu un Nae Alexandru exploziv de viu si talentat la Teatrul de Revista Constantin Tanase. Plimbare de voie pe Calea Victoriei in miez de noapte. Un popas relaxant la Humanitas cu carti asezate de-a valma, total necuceritor dar cu o terasa cocheta by IKEA unde am baut ceai verde si limonada la pret decent.

Putina odihna si apoi am dat navala la chinezarii. Templul Soarelui primtor, atent si delicios dar usturator la pret... Ne-am facut pofta, am ratat cateva fotografii, ne-am plimbat, am fugit de culturalii cu muzeele si aglomeratia lor... Una peste alta ne-am bucurat de vara ce a sosit navalnic peste noi si am ras...am ras... am ras...!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu va obositi sa comentati daca nu aveti o identitate clara, vizibila si verificabila.