10 mai 2013

Of...Tati !


 "- Ce e Bobita, de ce oftezi ?"
Liniste... luuunga...! Bobita isi afunda capul in perna si doar un degetel, cel mai mic, ramane unica noastra poarta de comunicare...

"- Sunt supalata ! Rau ! Sa stiiii!
- De ce sufletel ? Ce s-a intamplat ?
- Of Tati, cum ce s-a intalmplat ??? Nu-mi plalce !!! Sa stiii ! Chiar nu-mi plalce !
- Ce anume tata ? Ce nu iti place ? M-am facut de ras ?
- Nuuuuu ! Adica asta imi place, ca esti amuzlant... Nu imi place ca vroiai sa o pupi pe femeia aia. Deloc, deloc nu imi plalce asta. In rest e bine si te iublesc ! Hihi...m-ai facut sa rad tati !"

Va povesteam aici ca am fost invitat de cei de la MediaPro sa filmez in serialul "Las Fierbinti". Aseara a fost distribuit pe ProTv episodul in care am si eu un rolisor si copilul a tinut sa ma informeze despre prestatia mea actoriceasca...

Inutil sa va mai spun ca peste tot a doua zi toti ma luau la ochi....

"- Ati mai slabit parca sau mi se pare mie ? Poate ca era de la haina ! Oricum m-ati facut sa rad...sunteti simpatic...semanati cu Piedone ! Ala adevaratu', nu primaru' ! Ca ala...a slabit !"

Fotografie preluata de aici

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu va obositi sa comentati daca nu aveti o identitate clara, vizibila si verificabila.