29 apr. 2013

Cantarile Postului Mare

Sarbatoarea Floriilor pentru mine inseamna ziua Mamei, ultima zi inainte din Saptamana Patimilor, asezarea sufletului in pacea si bucuria nadejdei in Invierea Mantuitorului Isus Hristos si gandul catre o perioada irepetabila pe care am parcurs-o impreuna cu o mana de oameni frumosi si unici.

Toate dar si altele ce nu se pot rosti in vorbe am incercat sa le redau lumii intr-o lumina aparte. Asa s-a nascut discul "Cantarile Postului Mare" realizat impreuna cu calugarii din Manastirea Sinaia de la poalele muntiilor Bucegi. Acolo am urcat micutul meu studio de inregistrari si in biserica mare a Manastirii, in Saptamana Patimilor din anul 2005 am reusit sa imprim minunatele partituri psaltice interpretate cu har si dragoste de strana condusa de parintele Mihail Harbuzaru.

Dansului, parintelui staret Macarie Bogus si tuturor calugarilor si vietuitorilor Manastirii Sinaia le multumesc si astazi nu numai pentru ceea ce am reusit atunci ci si pentru tot ceea ce am invatat in anii petrecuti acolo. 

Aici puteti gasi mai multe detalii despre acest material, iar mai jos va daruiesc o mostra din gandul nostru de multumire pentru toate darurile cu care am fost ocrotiti de bunul Dumnezeu.

Manastirea Sinaia - Iata Mirele

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu va obositi sa comentati daca nu aveti o identitate clara, vizibila si verificabila.