1 mar. 2013

Filmari "Scoala Gazda" part. 3



Am parasit plaiurile Bucovinei cu sentimentul ca ma rup de ceva tainic, irepetabil...Acolo sus, in muntii plini de zapada si de suflete nobile care m-au primit si protejat am inteles multe, foarte multe despre cate vom avea de intalnit pe mai departe...

In Dorna Arini am aflat ca nu am ajuns pentru a filma un videoclip ci pentru a primi inca o lectie de viata, simpla, curata si mai ales izbavitoare. Caci trecutul este obosit, neputincios iar viitorul este superficial si lipsit de vibratie...

Mai avem de multe de facut, de invatat, acum am pus doar un pas pe calea ce duce la finalizarea acestui material dar inainte de toate, multumesc:

Dragos Cristea
Sebastian Plamadeala
Alexandru Munteanu
Dinu Margarint
Alexandru Bengescu
Mariana Ionita
Echipa Templemedia
Echipa cascadori Razvan Puiu
Echipa lui Petru Atudorei
Oana Daniela Petre
Andrei Marcoci
Emanuel Hagatis
Profesor Mihai Vleju
Ana Maria Rusu
Ioan Ungureanu
Antonie Ungureanu
Nicoleta si Dorel Marcoci 
Elena Vurtejanu
Daniela Constantinescu
Rodica Gondiu
Cristian Ciubotariu
Radu Virsta
Florin Chira
Dumitru Secareanu
Catalin Badulescu


Fotografii realizate de:
 Elena Vurtejanu si Radu Virsta

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu va obositi sa comentati daca nu aveti o identitate clara, vizibila si verificabila.