30 mar. 2013

Fadengasse


Unele lucruri sunt create ca sa iti reaminteasca din cand in cand cate ceva. Asa este strada asta pentru mine.

O stiu... este in Brasov...te vei grabi sa-mi spui...

Da, este in Brasov am sa iti spun, dar nu "unde" este important. Poti fi tu...oriunde...!

Au trecut ceva ani de cand am trecut pe acolo, o resimt din plin, insa ea apare credincioasa de fiecare data la intalnire, acolo, in coltul meu plin de paienjeni... Uneori plina de zapada cand strabateam condus de tata, batranul oras culegand cate o piatra, de jos de la Depoul de Locomotive, pana hat' departe, tocmai pe inoratul Tampa.

O revad alteori prin dorinta mea nebuna de a pleca din orasul gri si de a deveni hangiu, departe, departe ...de tot ! Si uite asa, cateodata ma sprijin obosit de cate un zid si surad, gandindu-ma la toti ai mei, ce au fost, si vor veni...

Buna treaba si de folos, caci timpul se scurge lin si simplu precum "Fadengasse-ul" creat magic candva intre strada Cerbului si poarta Schei din batranul targ ce inca-mi povesteste...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu va obositi sa comentati daca nu aveti o identitate clara, vizibila si verificabila.