23 ian. 2013

Lucratoarele





O scula buna nu inseamna mare lucru in mana unui papagal...Ramane un moft, o fita, pe care cu timpul, o ierti incet pe o raft...Cand am adus in viata mea uzina asta numita CANON D 60, nu imi trecea nici o clipa prin cap cate gropi am de acoperit...

Eram orb ca si batranul meu FUJIFILM Finepix S numaistiucat....Senzational...dar...nimic. Ca asa a fost gandit...! Il iei de la Metro in drum spre mare, faci poza cu gratarul pentru la iarna si...cam asta e...

Am tras primele cadre cu mega-papatorul asta de timp, energie si bani si am avut aceiasi senzatie de maret imbecil si glorios pafarist aflat in studio cu castile pe urechi in fata unui microfon NEUMANN pe lampa, atunci cand iti auzi toate defectele din voce, pe care altfel telefonul le reda bine mersi atunci cand te certi cu soacra...

Departe de mine gandul de a tine cuiva partea in vesnica cursa a DSLR-urilor. Nu ma inclin nici in fata unor pareri ca: " deh dom'le e mic/e mare, e plastic, e beginner level, e bun pentru matale, dar nu e full frame, e mai stiu eu ce...e "

Marturisesc doar...sincer dar stupefiat...ce incadraturi proaste fac, ce diafragme aiuristice si ce timpii alandala foloses, marturisesc zice-am, doar bucuria de a descoperi cate ceva, in goana mea nesfarsita de a respira si de a cauta emotia...

Fie chiar si a acestor maini muncite dar mandre nevoie mare ca "domnu' actor le trage in poze..."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu va obositi sa comentati daca nu aveti o identitate clara, vizibila si verificabila.